Paslauga (pavadinimas)
|
Informacijos apie Europos Sąjungos fondų investicijas teikimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – užtikrinti, kad Agentūra suinteresuotoms šalims bei pavieniams interesantams laiku suteiktų informaciją apie ESF[1] investicijas, PMIF[2] ir EPSF[3] programas.
Informacija apima visus projekto įgyvendinimo etapus ir yra teikiama žodžiu, el. paštu, telefonu, raštu, interneto svetainėse ar renginių metu.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Viešųjų ryšių ir tarptautinio bendradarbiavimo skyrius, Projektų valdymo skyrius II
|
Kam paslauga teikiama?
|
Juridiniams ir fiziniams asmenims
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Paslauga suteikiama pagal poreikį, susitarimą su interesantu arba Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytais terminais.
|
[1] Europos socialinis fondas
[2] Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondas
[3] Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondas
Paslauga (pavadinimas)
|
Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą ir rezultatus teikimas |
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – informuoti tikslinę grupę ir visuomenę apie projektu siekiamus įgyvendinti pokyčius, jų naudą ir rezultatus. 1. interneto svetainės (ESF[1] – www.finmin.lt, www.smm.lt, www.vrm.lt, www.sam.lt, www.ukmin.lt, www.esf.lt, www.esinvesticijos.lt, PMIF[2] – http://esf.socmin.lt, EPSF[3] – http://www.socmin.lt/lt/es-parama/europos-pagalbos-fondas.html); |
Kas paslaugą teikia?
|
Projektų valdymo skyriai |
Kam paslauga teikiama?
|
Finansų ministerijai, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Švietimo ir mokslo ministerijai, Vidaus reikalų ministerijai, Ūkio ministerijai, Sveikatos apsaugos ministerijai, žiniasklaidai, projektų vykdytojams, kitoms suinteresuotoms šalims |
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Informacija teikiama sutartais terminais, bet ne vėliau kaip per 20 d. d. nuo prašymo gavimo Agentūroje dienos. |
[1] Europos socialinis fondas
[2] Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondas
[3] Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondas
Paslauga (pavadinimas)
|
Informacijos apie organizaciją teikimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – užtikrinti, kad informacija apie Agentūrą būtų kokybiška ir laiku pateikta suinteresuotoms šalims, plačiajai visuomenei bei visiems besiteiraujantiems.
Informacija teikiama žodžiu, el. paštu, telefonu, raštu, interneto svetainėje ar renginių metu.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Viešųjų ryšių ir tarptautinio bendradarbiavimo skyrius
|
Kam paslauga teikiama?
|
Juridiniams ir fiziniams asmenims
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Paslauga suteikiama pagal poreikį arba susitarimą su interesantu.
|
Paslauga (pavadinimas)
|
Konsultavimas paraiškų rengimo ir projektų įgyvendinimo klausimais
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas: · paaiškinti pareiškėjams projektų finansavimo sąlygas, paraiškų rengimo ir teikimo tvarką; · projektų vykdytojams suteikti informaciją, kuri padėtų tinkamai ir laiku vykdyti projektų veiklas ir tinkamai naudoti projekto lėšas.
Pareiškėjai konsultuojami nuo Agentūros pranešimo, kad projektas įtrauktas į valstybės ar regionų projektų sąrašą, arba kvietimo teikti paraiškas paskelbimo dienos iki paskutinės paraiškų pateikimo Agentūrai dienos. Projektų vykdytojai konsultuojami visą projekto įgyvendinimo laiką ir atsiskaitymo už projekto įgyvendinimą etapu. Konsultavimas atliekamas raštu, telefonu, elektroniniu paštu, susitikimų ir vizitų metu.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Projektų valdymo skyriai
|
Kam paslauga teikiama?
|
Fiziniams ar juridiniams asmenims, planuojantiems teikti paraiškas ar su kuriais pasirašytos projektų sutartys
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Konsultavimas telefonu ir susitikimų bei vizitų metu vyksta iškart. Atsakymai į el. paštu gautus klausimus pateikiami per 5 d. d. Atsakymai į raštu gautus klausimus pateikiami per 20 d. d.
|
Paslauga (pavadinimas)
|
Mokymų ir informacinių susitikimų paraiškų rengimo klausimais vedimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – supažindinti pareiškėjus su projektų finansavimo sąlygomis, pristatyti paraiškų rengimo ir teikimo tvarką, paraiškos pildymo instrukciją. Apie planuojamus mokymus ar informacinius renginius skelbiama interneto svetainėse: ESF[1] – http://www.esinvesticijos.lt/lt/renginiai ir www.esf.lt; PMIF[2] – http://esf.socmin.lt EPSF[3] – http://www.socmin.lt/lt/es-parama/europos-pagalbos-fondas.html. Mokymai vykdomi įvairiuose Lietuvos miestuose, atsižvelgiant į tikslinę grupę. Mokymų trukmė 4–5 ak. val. Informaciniai susitikimai vykdomi Agentūros patalpose pagal poreikį.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Projektų valdymo skyriai
|
Kam paslauga teikiama?
|
Fiziniams ar juridiniams asmenims, kurie planuoja teikti paraiškas.
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Mokymai organizuojami paskelbus kvietimą teikti paraiškas.
|
[1] Europos socialinis fondas
[2] Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondas
[3] Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondas
Paslauga (pavadinimas)
|
Mokymų projektų įgyvendinimo klausimais vedimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – išaiškinti svarbiausius projektų administravimo aspektus ir dažniausiai pasitaikančias klaidas rengiant mokėjimo prašymus, ataskaitas, su sutarčių keitimais susijusius dokumentus ir pan.
Mokymai organizuojami: · konkurso būdu atrinktiems projektams; · valstybės planavimo būdu paskirtiems projektams; · pagal atskiras priemones, fondus. Mokymų grafikas (ESF[1] programos) skelbiamas viešai www.esf.lt, vykdoma išankstinė dalyvių registracija. Mokymų trukmė 4–8 ak. val.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Projektų valdymo skyriai
|
Kam paslauga teikiama?
|
Fiziniams ar juridiniams asmenims, su kuriais pasirašytos projektų sutartys.
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Mokymai organizuojami pagal poreikį.
|
[1] Europos socialinis fondas
Paslauga (pavadinimas)
|
2014–2020 m. Europos Sąjungos investicijų komunikacijos strategijos įgyvendinimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – užtikrinti, kad būtų įgyvendintos 2014–2020 m. Europos Sąjungos investicijų komunikacijos strategijoje numatytos ir Agentūrai priskirtos komunikacijos kampanijos.
Komunikacijos kampanijos įgyvendinamos pagal prioritetines komunikacijos kryptis, kuriomis siekiama tikslinių grupių elgesio ir nuostatų pokyčių. |
Kas paslaugą teikia?
|
Viešųjų ryšių ir tarptautinio bendradarbiavimo skyrius
|
Kam paslauga teikiama?
|
Tikslinėms auditorijoms (pagal strategiją)
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Paslauga teikiama metiniuose komunikacijos planuose patvirtintais terminais.
|
Paslauga (pavadinimas)
|
Paraiškų vertinimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – užtikrinti, kad finansavimas būtų skirtas tik tiems projektams, kurie atitinka Projektų finansavimo sąlygų aprašuose projektams keliamus reikalavimus.
Paraiškoms, pateiktoms pagal valstybės ar regionų projektų sąrašą ar tęstinės atrankos būdu, atliekamas tik tinkamumo finansuoti vertinimas. Konkurso būdu pateiktoms paraiškoms atliekamas naudos ir kokybės vertinimas bei tinkamumo finansuoti vertinimas.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Projektų valdymo skyriai
|
Kam paslauga teikiama?
|
Fiziniams ar juridiniams asmenims, kurie teikia paraiškas Finansų ministerijai, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Švietimo ir mokslo ministerijai, Vidaus reikalų ministerijai, Ūkio ministerijai, Sveikatos apsaugos ministerijai
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
· Paraiškų registravimas – ne vėliau kaip 7 dienos nuo paraiškų pateikimo. · Valstybės ir regionų projektų planavimo bei tęstinės projektų atrankos būdu atrenkamų projektų tinkamumo finansuoti vertinimas – iki 60 d., PMIF[1] – iki 45 d. · Konkurso būdu atrenkamų projektų tinkamumo finansuoti bei naudos ir kokybės vertinimas – iki 90 d., PMIF – iki 60 d.
|
[1] Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondas
Paslauga (pavadinimas)
|
Projektų administravimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – užtikrinti, kad projektų išlaidos atitiktų Europos Sąjungos fondų reikalavimus, ir atlikti projektų pasiektų rezultatų vertinimą. Projektų išlaidų atitiktis Europos Sąjungos fondų reikalavimams ir projektų rezultatų pasiekimas vertinamas atliekant šiuos patikrinimus: · projekto vykdytojo pateiktų mokėjimo prašymų, · viešųjų pirkimų dokumentų, · projekto ataskaitų po užbaigimo, · patikras projekto įgyvendinimo (ar) administravimo vietoje, · atliekant projektų sutarčių keitimus.
Išsami informacija: http://www.esf.lt/lt/susisiekite-su-mumis/igyvendinu-esf-projekta/13
|
Kas paslaugą teikia?
|
Projektų valdymo skyriai
|
Kam paslauga teikiama?
|
Fiziniams ar juridiniams asmenims, su kuriais pasirašytos projektų sutartys
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
· Mokėjimo prašymo tikrinimas – iki 30 dienų nuo mokėjimo prašymo gavimo dienos · Viešųjų pirkimų dokumentų tikrinimas – iki 30 dienų nuo pirkimų dokumentų gavimo dienos · Sutarčių keitimas – iki 30 dienų nuo sutarties keitimo gavimo dienos · Patikra projekto įgyvendinimo ir (ar) administravimo vietoje – bent vieną kartą per projekto įgyvendinimo laikotarpį · Ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos tikrinimas – iki 30 dienų nuo ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos gavimo dienos
|
Paslauga (pavadinimas)
|
Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims programos įgyvendinimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – sudaryti sąlygas labiausiai skurstantiems Lietuvos Respublikos gyventojams gauti paramą maisto produktais ir higienos prekėmis bei prisidėti prie šių žmonių skurdo ir (ar) socialinės atskirties mažinimo. Įgyvendinant programą, perkami maisto produktai ir higienos prekės labiausiai skurstantiems asmenims. Produktai ir prekės transportuojami iki partnerių (savivaldybių ir nevyriausybinių organizacijų) sandėlių ir paskirstomi projekto tikslinei grupei. Produktų ir prekių krepšeliai sudaromi vadovaujantis Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo Projektų finansavimo sąlygų aprašu.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Pirkimų ir projektų vykdymo skyrius
|
Kam paslauga teikiama?
|
Paslauga teikiama fiziniams asmenims, kurių vidutinės mėnesinės pajamos neviršija 1,5 Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinto valstybės remiamų pajamų dydžio per mėnesį su galimomis išimtimis.
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Maisto produktai fiziniams asmenims dalijami 6 kartus per metus (kas antrą mėnesį), o higienos prekės – 2 kartus per metus (birželio ir gruodžio mėn.)
Programos įgyvendinimo veiklų terminai:
|
Paslauga (pavadinimas)
|
ESF[1] ilgalaikių rezultato stebėsenos rodiklių pasiekimo apskaičiavimas
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – atlikti bendrųjų ESF ilgalaikių rezultato stebėsenos rodiklių pasiekimą nustatančius tyrimus ir Finansų ministerijai pateikti rezultatus. Pasiektos ESF stebėsenos rodiklių reikšmės yra skaičiuojamos praėjus nustatytam laikui po dalyvavimo ESF veiklose pabaigos. Šių rodiklių pasiekimui fiksuoti Agentūra atlieka tyrimus naudodama reprezentatyvią dalyvių imtį kiekvieno investicinio prioriteto lygiu. Tyrimai, skirti apskaičiuoti suplanuotų stebėsenos rodiklių reikšmes įvertinant dalyvio situaciją darbo rinkoje, poveikį jo gyvensenai ir pan.
|
Kas paslaugą teikia?
|
Projektų valdymo skyriai Kokybės skyrius
|
Kam paslauga teikiama?
|
Finansų ministerijai
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Pasiektos stebėsenos rodiklių reikšmės nustatomos kiekvienais einamaisiais kalendoriniais metais atliekant tyrimus (apklausas).
Metinės ataskaitos rengiamos ir teikiamos Finansų ministerijai kiekvienų kalendorinių metų antro ketvirčio pradžioje.
|
[1] Europos socialinis fondas
Paslauga (pavadinimas)
|
Metodinės pagalbos ir konsultacijų teikimas dėl supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių
|
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip)
|
Tikslas – supaprastinti Europos Sąjungos struktūrinių fondų projektų administravimą. Teikiame veiksmų programą administruojančioms institucijoms metodinę pagalbą ir konsultacijas dėl supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių (fiksuotųjų projekto išlaidų vieneto įkainių, fiksuotųjų projekto išlaidų sumų, fiksuotųjų projekto išlaidų normų) nustatymo reikalavimų, šių dydžių taikymo. Atliekant tyrimus ir analizes nustatomi fiksuotieji įkainiai, sumos bei normos, leidžiantys lengviau ir greičiau planuoti projekto išlaidas paraiškų rengimo metu, mažinti projektų vykdytojų administracinę naštą ir klaidų tikimybę atsiskaitant už projektuose patirtas išlaidas. Atlikti tyrimai skelbiami interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt. |
Kas paslaugą teikia?
|
Metodinės pagalbos skyrius
|
Kam paslauga teikiama?
|
Veiksmų programą administruojančioms institucijoms
|
Per kiek laiko paslauga suteikiama?
|
Supaprastintai apmokamų išlaidų tyrimai atliekami su ministerijomis suderintais terminais.
|
Paslauga (pavadinimas) |
Socialinės įtraukties didinimo priemonių įgyvendinimas |
Paslaugos aprašymas (paskirtis, tikslas, kaip) |
Tikslas – plėtojant socialinės integracijos paslaugas didinti socialiai pažeidžiamų, socialinę riziką ir atskirtį patiriančių asmenų galimybes aktyviai dalyvauti bendruomenėje ir darbo rinkoje. Įgyvendinant priemonę ieškoma naujų, inovatyvių būdų/idėjų plėtoti paslaugas socialiai pažeidžiamiems, socialinę riziką ir atskirtį patiriantiems asmenims, kurios užtikrintų aktyvią šių asmenų įtrauktį, visų pirma, siekiant skatinti lygias galimybes dalyvauti darbo rinkoje ir geresnes įsidarbinimo galimybes. Pasitelkiant ekspertines žinias inovatyvios idėjos atrenkamos ir partnerystės būdu įgyvendinamos, suteikiant mokymų, konsultavimo, bei kitas paslaugas partneriams, įgyvendinantiems idėją. |
Kas paslaugą teikia? |
Projektų vystymo skyrius |
Kam paslauga teikiama? |
Paslauga teikiama Lietuvos Respublikos piliečiams ir asmenims, kuriems išduotas Lietuvos Respublikos ilgalaikio gyventojo leidimas gyventi ES ir kurie laikytini socialinę riziką, socialinę atskirtį patiriančiais ir (ar) socialiai pažeidžiamiems asmenims. |
Per kiek laiko paslauga suteikiama? |
Priemonės įgyvendinimo veiklų terminai:
|