Atnaujintas leidinys „Kaip siekti mokymų kokybės ir efektyvumo ESF projektuose?“

Pristatome atnaujintą leidinį „Kaip siekti mokymų kokybės ir efektyvumo ESF projektuose?“, skirtą mokymų kokybei ESF projektuose gerinti. Leidinio skiltis „Mokymų įgyvendinimas“ papildyta universalaus dizaino principų taikymo gairėmis.
Universalus dizainas – tam tikras aplinkos, daiktų, paslaugų, sistemų, informacijos kūrimo ir teikimo metodas, suteikiantis galimybę tuo naudotis įvairių poreikių turintiems asmenims, nepaisant jų amžiaus, fizinių jėgų, lyties bei kitų faktorių. Šis metodas neišskiria konkrečių žmonių grupių (pvz., su judėjimo negalia ar kt.) ir nekuria būtent jiems skirtų ar pritaikytų sąlygų. Viskas yra daroma taip, kad būtų patogu naudotis visiems: ar tai būtų sunkiai judantis, besiorientuojantis žmogus, ar motina su mažu vaiku.
Universalaus dizaino principų taikymas neabejotinai sudaro geresnes sąlygas kiekvienam mokymų dalyviui, gerina projektų veiklų prieinamumą, didina dalyvių pasitenkinimą, o kartu lemia didesnį mokymuose įgytų žinių suvokimą ir panaudojimą.
Leidinyje pateikti pagrindiniai UD principai ir tam tikri konkretūs jų taikymo aspektai nebūtinai bus besąlygiškai panaudoti dėl įvairių objektyvių priežasčių. Vis dėlto svarbu mąstyti apie juos kaip siekiamybę, plėsti savo pačių bei kitų supratimą ir bandyti taikyti realiose situacijose galvojant apie didžiulę žmonių įvairovę.
Komentarai
{{msg}}